Page 221 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 221
13. fejezet: „Digitális bennszülöttek”, új tanulás és digitális műveltség 219 GrAnt, l.: Connecting digital literacy between home and school. Futurelab, 2010. Elérhető: http://www.futurelab.org.uk/resources/connecting-digital-literacy- between-home-and-school. Letöltés: 2011. október 13. hAGue, C.: „It’s not chalk and talk anymore”. School approaches to developing students’ digital literacy. Futurelab report, 2010. Elérhető: http://www.futurelab. org.uk/resources/%E2%80%9Cit%E2%80%99s-not-chalk-and-talk-anymore% E2%80%9D-schoolapproaches-developing-students%E2%80%99-digital- literacy. Letöltés: 2011. október 13. hAGue, C. – PAyton, s.: Digital literacy across the curriculum. Futurelab kézi- könyv, 2010. Elérhető: http://archive.futurelab.org.uk/resources/publications- reports-articles/handbooks/Handbook1706. Letöltés: 2011. október 13. hoover, e.: The Millennial muddle: how stereotyping students became a thriving industry and a bundle of contradictions. The Chronicle of Higher Education, 2009. október 11. Elérhető: http://chronicle.com/article/The-Millennial-Muddle- How/48772/. Letöltés: 2011. október 13. PAyton, s. – hAGue, C.: Digital literacy professional development resource. Futurelab, 2010. Elérhető: http://www.futurelab.org.uk/resources/digital-literacy- professionaldevelopment-resource. Letöltés: 2011. október 13.