Page 193 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 193
11. fejezet: Oktatójátékok és tanulás mobilalkalmazásokkal 191 hAbGooD, M. P. J. – Ainsworth, s. e.: Motivating children to learn effectively: exploring the value of intrinsic integration in educational games. Journal of the Learning Sciences, 20(2), 2011. 169–206. hew, K. F. – CheunG, w. s.: Use of three-dimensional (3-D) immersive virtual worlds in K-12 and higher education settings: a review of the research. British Journal of Educational Technology, 41(1), 2010. 33–55. MAllAn, K. M. – Foth, M. – GreenAwAy, r. – younG, G. t.: Serious playground: using Second Life to engage high school students in urban planning. Journal of Learning, Media and Technology, 35(2), 2010. 203–225. uliCsAK, M. – williAMson, b.: Computer  games  and  learning. Futurelab kézi- könyv, 2010. Elérhető: http://www.futurelab.org.uk/resources/computer-games- and-learning-handbook. Letöltés: 2011. november 1.
   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198