Page 192 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 192
190 Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban? – Mobil tanulással bárhol, bármikor lehet tanulni, ezt teszik lehetővé a hor- dozható digitális eszközök, például digitális kamerák, MP3-lejátszók, mo- biltelefonok, tabletek, videokamerák. – A mobil tanulás számos pedagógiai módszerben használható; ilyen a tár- sas tanulás, a „menet közbeni tanulás”, az aktív tanulás, valamint a kuta- tás- és kérdésalapú tanulás. – A mobil tanulás folyamán használt eszközökkel kapcsolatban adódhatnak technikai, adatforgalmi, biztosítási és hozzáférési problémák. Források Online források – Az iSocial: „3D Virtual Learning: Helping youth with Autism Spectrum Disorders develop social competence” – társas kompetenciák fejlesz- tése autizmus spektrumbetegséggel diagnosztizált fataloknál. Keresés: „iSocial 3D” – Az MLC iskola City Experience iPad-projektje. (Tanulmány az iPad ok- tatásbeli alkalmazásáról.) Keresés: „MLC school city experience” – Az M-learning.org tanácsot, információt, forrásokat és esettanulmányo- kat ad a mobil tanulásról. – A könyv weboldalán további források, fórumok és egyéb információk találhatók az oktatójátékok és a mobil eszközök oktatásbeli felhasználá- sával kapcsolatban: www.sagepub.co.uk/poore Irodalom ChionG, C. – shuler, C.: Learning:  is  there  an  app  for  that?  Investigations  of  young children’s usage and learning with mobile devices and apps. New York, The Joan Ganz Cooney Center at Sesame Workshop, 2010. Elérhető: http:// www.joanganzcooneycenter.org/Reports-27.html. Letöltés: 2011. október 13. DeeCD: In their hands. Getting started. Classroom ideas for learning with the iPad resource booklet for schools. Department of Education and Early Childhood Development, State of Victoria, 2011. Elérhető: http://www. ipadsforeducation.vic.edu.au/userfiles/files/ipads_for_learning_21Steps.pdf. Letöltés: 2011. október 13.
   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197