Page 181 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 181
10. fejezet: Könyvjelzős oldalak, kivágások, gondolattérképek, kérdőívek 179 Irodalom burton, r. – bArlow, n. – bArKer, C.: Using visual tools for analysis and learning. University of Huddersfeld, 2010. Elérhető: http://eprints.hud.ac. uk/7843/. Letöltés: 2011. szeptember 1. eDwArDs, G. – Mosley, b. F.: Technology integration can be delicious: social bookmarking as a technology integration tool. In: wAnKel, C. (szerk.): Educating Educators with Social Media (Cutting-edge Technologies in Higher Education, 1.). Bradford, Emerald Group, 2011. 207–225. hArrison, C.: Literacy, technology and the internet: what are the challenges and opportunities for learners with reading diffculties, and how do we support them in meeting those challenges and grasping those opportunities? In: wyAtt- sMith, C. – elKins, J. – Gunn, s. (szerk): Multiple Perspectives on Diffculties  in  Learning  Literacy  and  Numeracy.  Dordrecht, Springer Netherlands, 2011. 111–131. wAnG, w-C. – lee, C-C. – Chu, y-C.: A brief review on developing creative thinking in young children by mind mapping. International Business Research, 3(3), 2010. 233–238.
   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186