Page 177 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 177
10. fejezet: Könyvjelzős oldalak, kivágások, gondolattérképek, kérdőívek 175 A Bubbl.us weboldal alapján készített gondolattérkép – Irányítás és tulajdon – Kommunikáció – Fokozott munka – Együttműködés és csapatmunka – Közönség – Közösség és részvétel – Szerzői kiadás – Közönség és részvétel – Kreativitás – Megfelelő online magatartás – Társas tanulás – Különböző perspektívák Kommunikáció, együttműködés, Diákok motivációja részvétel, szocializáció A közösségi média oktatásbeli alkalmazásának előnyei Menedzsment- és adminisztrátori Intellektuális feladatok – Elemzés, értelmezés, – Visszajelzés egyszerűsége szintézis, kritika – Diákok tanulásának nyomon – Megerősítés, minősítés, követése értékelés – Iskolán kívül is hozzáférhető – Hagyományos műveltség – Kommunikáció a szülőkkel – Vizuális műveltség – A diákok munkájának könnyű – Médiaműveltség beadhatósága – Funkcionális műveltség – Szervezettség
   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182