Page 113 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 113
5. fejezet: Wikik 111 Irodalom AnDes, l. – ClAGGett, e.: Wiki writers: students and teachers making connections across communities. The Reading Teacher, 64(5), 2011. 345–350. DAvies, J.: Wiki brainstorming and problems with wiki. MSc Project, 2004. szep- tember. Elérhető: http://www.jonathan-davies.co.uk/portfolio/wiki.php. Letöltés: 2011. október 31. huvilA, i.: Where does the information come from? Information source use patterns in Wikipedia. Information Research, 15(3), 2010. Elérhető: http:// informationr.net/ir/15-3/paper433.html. Letöltés: 2011. október 31. sChillinGer, t.: Blurring boundaries: two groups of girls collaborate on a wiki. Journal of Adolescent and Adult Literacy, 54(6), 2011. 403–413. woo, M. – Chu, s. – ho, A. – li, X.: Using a wiki to scaffold primary-school students’ collaborative writing. Journal of Educational Technology & Society, 14(1), 2011. 43–54. zAMMit, K.: Working with wikis: collaborative writing in the 21st century. Key competencies in the knowledge society. In: reynolDs, n. –turCsányi-szAbó, M. (szerk.): Key Competencies in the Knowledge Society. WCC 2010 konferencia, Brisbane, Ausztrália, 2010. szeptember 20–23. Advances in Information and Communication Technology. Vol. 324, 447–455.