Page 113 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 113
5. fejezet: Wikik 111 Irodalom AnDes, l. – ClAGGett, e.: Wiki writers: students and teachers making connections across communities. The Reading Teacher, 64(5), 2011. 345–350. DAvies, J.: Wiki brainstorming and problems with wiki. MSc Project, 2004. szep- tember. Elérhető: http://www.jonathan-davies.co.uk/portfolio/wiki.php. Letöltés: 2011. október 31. huvilA, i.: Where does the information come from? Information source use patterns in Wikipedia. Information Research, 15(3), 2010. Elérhető: http:// informationr.net/ir/15-3/paper433.html. Letöltés: 2011. október 31. sChillinGer, t.: Blurring boundaries: two groups of girls collaborate on a wiki. Journal of Adolescent and Adult Literacy, 54(6), 2011. 403–413. woo, M. – Chu, s. – ho, A. – li, X.: Using a wiki to scaffold primary-school students’ collaborative writing. Journal of Educational Technology & Society,  14(1), 2011. 43–54. zAMMit, K.: Working with wikis: collaborative writing in the 21st century. Key competencies in the knowledge society. In: reynolDs, n. –turCsányi-szAbó, M. (szerk.): Key Competencies in the Knowledge Society. WCC 2010 konferencia, Brisbane, Ausztrália, 2010. szeptember 20–23. Advances in Information and Communication Technology. Vol. 324, 447–455.
   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118