Page 45 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 45
1. fejezet: Közösségi média és oktatás 43 Források Online források A könyv weboldalán további források, fórumok és egyéb információk ta- lálhatóak a közösségi média oktatásbeli felhasználásával kapcsolatban: www.sagepub.co.uk/poore Irodalom Attwell, G.: Web 2.0 and the changing ways we are using computers for learning: what are the implications for pedagogy and curriculum? 2007. Elérhető: http:// www.elearningeuropa.info/en/article/Web-2.0-and-the-changing-ways-we-are- using-computers-for-learning%3Awhat-are-the-implications-for-pedagogy-and- curriculum. Letöltés: 2011. október 13. Conole, G.: New schemas for mapping pedagogies and technologies. Ariadne, 56, 2008. július. Elérhető: http://www.ariadne.ac.uk/issue56/conole/. Letöltés: 2011. október 13. DAvies, J. – MerChAnt, G.: Web 2.0 for Schools. Learning and Social Participation New York, Peter Lang, 2009. „Education and Web 2.0: transforming learning – an introduction” (1. fejezet) 1–10. GlAssMAn, M. – KAn, M. J.: The logic of wikis: the possibilities of the Web 2.0 classroom. Computer-Supported Collaborative Learning, 6(1), 2011. 93–112. lAnKsheAr, C. – Knobel, M.: Blogging as participation: the active sociality of a new literacy. Paper presented to the American Educational Research Association, San Francisco, USA, 2006. április 11. Elérhető: http://citeseerx.ist. psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.135.3944&rep=rep1&type=pdf. Letöltés: 2011. október 13.
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50