Page 205 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 205
4. rész Közösségi környezet A 4. részben olyan kérdésekkel foglalkozunk, amelyek alapvető fontosságúak min- den tanár számára, aki diákjaival közösségi médiát használ, függetlenül a diákok életkorától és tudásszintjétől. A 13. fejezetben a „digitális bennszülött”-vitával, az „új tanulás”-megközelítéssel, valamint azzal foglalkozunk, hogy a tanároknak ki- emelten fgyelniük kell a diákok digitális tudásbeli hiányosságaira, digitális tudá- suk fejlesztésére. A 14. fejezet a digitális szakadékról és a digitális világban való részvételről szól. A 15. fejezet az internetes zaklatás problémáit tárgyalja. Az utóbbi két fejezet azokkal a bonyolultabb jogi, stratégiai és szolgáltatási kérdésekkel fog- lalkozik, amelyeket fgyelembe kell vennünk, amikor a közösségi médiát használ- juk (16. fejezet), valamint olyan gyakorlati helyzetekről szól, amelyekkel az oktatás során találkozhatunk (17. fejezet).
   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210