Page 203 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 203
12. fejezet: Hatékonyságnövelő eszközök 201 Irodalom benz, A.: Writing a book with students, using Google Docs as shared learning environment: an experience. International Journal of Innovation in Education,  1(2), 2010. 139–147. blAu, i. – CAsPi, A.: What type of collaboration helps? Psychological ownership, perceived learning and outcome quality of collaboration using Google Docs. In: eshet-AlKAlAi, y. – CAsPi, A. – eDen, s. – Geri, n. – yAir, y. (szerk.): Proceedings of the Chais Conference on Instructional Technologies Research  2009: Learning in the Technological Era. Raanana, The Open University of Is- rael, 2009. Elérhető: http://telem-pub.openu.ac.il/users/chais/2009/noon/1_1.pdf. Letöltés: 2011. október 13. KAiMuloA bAtes, b.: Using Google Apps in professional learning communities. PowerPoint presented at the Technology, Colleges and Community Worldwide Online Conference, 2011. április 14. Elérhető: http://scholarspace.manoa.hawaii. edu/bitstream/handle/10125/19960/etec_kaimuloabates.pdf?sequence=1. Letöl- tés: 2011. október 13. lesheD, G. – senGers, P.: „I lie to myself that i have freedom in my own schedule”: productivity tools and experiences of busyness. In: Proceedings  of  the  2011  Annual Conference on Human Factors in Computing Systems. 2011. Elérhető: http://leshed.comm.cornell.edu/pubs/p905-leshed.pdf. Letöltés: 2011. október 13.
   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208