Page 169 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 169
9. fejezet: Azonnali üzenetküldés, chat, Skype és Twitter  167 Források Online források – Keressünk rá a „Twitter in education” és az „Instant Messaging in education” kifejezésekre; tippeket és tanácsokat kaphatunk arról, hogyan használhatjuk ezeket az eszközöket az oktatásban. – A „Skype in the Classroom” a Skype saját tanári hálózata, ahol a taná- rok gondolatokat, ötleteket cserélhetnek. Keresés: „Skype in the Class- room”. – A könyv weboldalán wikilinkek, fórumtémák és más, az azonnali üze- netküldés, a chat, a Skype és a Twitter oktatásbeli felhasználásáról szóló anyagok találhatók angol nyelven: www.sagepub.co.uk/poore Irodalom bowMAn, l. l. – levine, l. e. – wAite, b. M. – GenDron, M.: Can students really multitask? An experimental study of instant messaging while reading. Computers & Education, 54(4), 2010. 927–931. eAton, s. e.: Using Skype in the second and foreign language classroom. Paper presented at the Social Media Workshop „Get Your ACT(FL) Together Online: Standards Based Language Instruction via Social Media”, San Diego, CA, 2010. augusztus 4. Elérhető: http://eric.ed.gov/ERICWebPortal/search/detailmini.jsp?_ nfpb=true&_&ERICExtSearch_SearchValue_0=ED511316&ERICExtSearch_ SearchType_0=no&accno=ED511316. Letöltés: 2011. november 1. MCCArty, C. – PrAwitz, A. D. – DersCheiD, l. e. – MontGoMery, b.: Perceived safety and teen risk taking in online chat sites. Cyberpsychology, Behavior, and  Social Networking, 14(3), 2011. 169–174. Murthy, D.: Twitter: microphone for the masses? Media, Culture & Society, 33(5), 2011. 779–789. sChwArz, o.: Who moved my conversation? Instant messaging, intertextuality and new regimes of intimacy and truth. Media, Culture & Society, 33(1), 2011. 71– 87 vArnhAGen, C. K. – MCFAll, G. P. – PuGh, n. – routleDGe, l. – suMiDA- MACDonAlD, h. – KwonG, t. e.: lol: new language and spelling in instant messaging. Reading and Writing, 23(6), 2010. 719–733. weAver, A.: Twitter for teachers, librarians and teacher librarians. Access, 24(2), 2010. 16–20.
   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174