Page 147 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 147
3. rész Hogyan tegyük tartalmasabbá a gyakorlatot? Ez a rész a kisebb, rugalmasabb – de nem kevésbé hatékony – eszközökre és szol- gáltatásokra koncentrál, amelyeket a tanárok az osztálytermi oktatásban használ- hatnak. Ezek közül az eszközök közül több – bár nem mind – elsősorban a rövid távú tanulási tevékenységeket támogatja, amelyekkel „gyors sikereket” lehet elérni a közösségi média alkalmazásában. A 3. rész struktúrája megegyezik a 2. részével, de itt más területekkel foglalkozunk: a vizuális médiával (8. fejezet), valamint az azonnali üzenetküldéssel, a chateléssel, a Skype-pal és a Twitterrel (9. fejezet); a könyvjelző, a kivágások, a gondolattérkép és a kérdőívek alkalmazásával (10. fe- jezet); az oktatójátékokkal, a mobiltelefonos alkalmazások tanulási célú felhaszná- lásával (11. fejezet) és a hatékonyságnövelő eszközökkel (12. fejezet).