Page 127 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 127
6. fejezet: Közösségi hálózatok 125 Irodalom beACh, r. – Doerr-stevens, C.: Using social networking for online role-plays to develop students’ argumentative strategies. Journal of Educational Computing  Research, 45(2), 2011. 165–181. Collin, P. – rAhilly, K. – riChArDson, i. – thirD, A.: Benefts of social networking services. Cooperative Research Centre for Young People, Technology and Wellbeing, Melbourne, 2011. Elérhető: http://www.inspire.org. au/wp-content/uploads/2011/03/FINAL_The_Benefts_of_Social_Networking_ Services_Lit_Review.pdf. Letöltés: 2011. október 13. De zwArt, M. – linDsAy, D. – henDerson, M. – PhilliPs. M.: Teenagers, legal risks and social networking sites. Faculty of Education, Monash University, Melbourne, 2011. Elérhető: http://newmediaresearch.educ.monash.edu.au/ moodle/course/view.php?id=37. Letöltés: 2011. október 13. MoAyeri, M.: Classroom uses of social network sites: traditional practices or new literacies? Digital  Culture  &  Education, 2(1), 2010. 25–43. Elérhető: http:// www.digitalcultureandeducation.com/uncategorized/dce1029_moayeri_ refs_2010/. Letöltés: 2011. szeptember 2. sieber, D. e.: Teaching with social networks: establishing a social contract. ECAR Research Bulletin 10. Boulder, CO, EDUCAUSE Center for Applied Research, 2010. Elérhető: http://www.educause.edu/ecar. Letöltés: 2011. szeptember 2. wADDinGton, J.: Social networking: the unharnessed educational tool. Undergraduate Research Journal at UCCS, 4(1), 2011. május. Elérhető: http:// ojs.uccs.edu/index.php/urj/article/viewArticle/113. Letöltés: 2011. szeptember 2.
   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132