Page 287 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 287
Irodalom 285 The Joan Ganz Cooney Center at Sesame Workshop, 2010. Elérhető: http:// www.joanganzcooneycenter.org/Reports-27.html. Letöltés: 2011. október 13. ChristuDAson, A.: Peer learning. 2003. Elérhető: http://www.cdtl.nus.edu.sg/ success/sl37.htm. Letöltés: 2011. október 13. ChurChes, A.: 21st century learning spaces. (é. n.) Elérhető: http://edorigami. wikispaces.com/21st+Century+Learning+Spaces. Letöltés: 2009. július 23. Ciber: Information behaviour of the researcher of the future. Centre for Information Behaviour and the Evaluation of Research, 2008. Elérhető: http:// www.ucl.ac.uk/infostudies/research/ciber/downloads/. Letöltés: 2011. október 13. Collin, P. – rAhilly, K. – riChArDson, i. – thirD, A.: Benefts of social networking services. Cooperative Research Centre for Young People, Technology and Wellbeing, Melbourne, 2011. Elérhető: http://www.inspire.org. au/wp-content/uploads/2011/03/FINAL_The_Benefts_of_ Social_Networking_ Services_Lit_Review.pdf. Letöltés: 2011. október 13. Connolly, s.: The New Addington primary schools animation project: using animation to build community relationships between schools. Journal of Assistive Technologies, 5(1), 2011. 37–39. Conole, G.: (2008) New schemas for mapping pedagogies and technologies. Ariadne, 56, 2008. július. Elérhető: http://www.ariadne.ac.uk/issue56/conole/. Letöltés: 2011. október 13. DAvies, J.: Wiki brainstorming and problems with wiki. MSc Project, 2004. szep- tember. Elérhető: http://www.jonathan-davies.co.uk/portfolio/wiki.php. Letöltés: 2011. október 13. DAvies, J.: Display, identity and the everyday: self-presentation through online image sharing. Studies in the Cultural Politics of Education, 28(4),2007. 549– 564 DAvies, J.: A space for play: crossing boundaries and learning online. In: CArrinGton, v. – robinson, M. (szerk.): Digital Literacies. Social Learning and  Classroom Practices. Los Angeles, CA, UKLA and Sage, 2009. DAvies, J. – MerChAnt, G.: Web  2.0  for  Schools.  Learning  and  Social  Participation. New York, Peter Lang, 2009. De zwArt, M. – linDsAy, D. – henDerson, M. – PhilliPs, M.: Teenagers, legal risks and social networking sites. Faculty of Education, Monash University, Melbourne, 2011. Elérhető: http://newmediaresearch.educ.monash.edu.au/ moodle/course/view.php?id=37. Letöltés: 2011. október 13. DeeCD: In their hands. Getting started. Classroom ideas for learning with the iPad resource booklet for schools. Department of Education and Early Childhood Development, State of Victoria. 2011. Elérhető: http://www. ipadsforeducation.vic.edu.au/userfles/fles/ipads_for_learning_21Steps.pdf. Le- töltés: 2011. október 13. Dewey, J.: Democracy and Education. Mineola, NY, Dover, 2004 [1916].
   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292