Page 16 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 16
14 Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban? Források 178 Online források 178 Irodalom 179 11. fejezet Oktatójátékok és tanulás mobilalkalmazásokkal 180 Áttekintés 180 Mi számít oktatójátéknak, mi a mobil tanulás? 180 Oktatójátékok 180 Mobil tanulás 183 A játékok és a mobil tanulás alkalmazásának előnyei az oktatásban 184 Az oktatójátékok pedagógiája 184 A játék motivál 185 Együttműködés és versengés az oktatójátékokban 185 A mobil tanulás pedagógiája 185 Milyen tevékenységek végezhetők mobil tanulással? 186 A mobil tanulás adminisztrációs előnyei 186 Az oktatójáték és a mobil tanulás alkalmazásának különleges szempontjai 187 Az oktatójátékok minősége és alkalmazhatósága 187 Játsszak a diákokkal a Second Life játékban? 187 A diákok online profljának láthatósága 188 A mobil tanulás technikai kérdései 188 Kölcsönzött eszközök, adatcsomagok, tűzfalak, biztosítás 188 A technológia elérhetősége 189 Források 190 Online források 190 Irodalom 190 12. fejezet Hatékonyságnövelő eszközök 192 Áttekintés 192 Milyen eszközökkel növelhető a hatékonyság? 192 Online dokumentumok 193 Dropbox 194 Feladatlisták 194 Naptárak 194 Jegyzetek és kutatási alkalmazások 195 Online könyvespolcok 195 A hatékonyságnövelő eszközök alkalmazásának előnyei az oktatásban 196 Javuló munkafolyamatok és hatékonyság 196 Együttműködés, csoportmunka és szerkesztés 196