Page 19 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 19
Tartalomjegyzék 17 A felhasználási feltételekkel kapcsolatos szempontok 254 Szerzői jog és felhasználási feltételek 254 Saját szerzői jogunk 254 Mások szerzői jogai 255 Tartalommegosztás, Creative Commons 255 Adatkontroll és adatbiztonság 257 Az információ törlésének lehetősége 258 Információszolgáltatás másokról a szolgáltatónak 259 A szolgáltató–felhasználó irányú kommunikáció 259 A felhasználási feltételek változásai 260 Árváltozások 261 A szolgáltatással kapcsolatos szempontok 262 A szolgáltató megbízhatósága, a szolgáltatás időtávlata 262 Megbízhatóság 263 Szoftververziók kezelése 264 Reklám 264 Források 267 Online források 267 Irodalom 267 17. fejezet Gyakorlati szempontok az osztálytermi munkában 269 Áttekintés 269 Gyakorlati szempontok az osztálymunkában 269 Nem nyilvános kontra nyilvános oldalak 269 Biztonsági másolatok 270 A diákok munkáinak biztonsági másolata 271 Cookie-k használata és monitorozás 272 Ügyfélszolgálat és hibaelhárítás a közösségimédia-szolgáltatóknál 272 Hibaelhárítás iskolai forrásból 273 Platformok és böngészők funkció/használhatóságkompatibilitása 273 Iskolai sávszélességkvóta 273 A diákok otthoni internet-hozzáférése 274 Lehet-e elvárás, hogy a diákok regisztráljanak egy szolgáltatónál? 274 Szolgáltatóválasztás 274 A diákok azonosíthatósága és a felhasználói nevek 274 A diákok felelőssége, hogy saját bejelentkezési adataikkal dolgozzanak 275 Lássák-e a diákok egymás munkáit? 275 Változtatás letiltása a beadási határidő után 275 Sértő tartalom posztolása 276
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24