Page 17 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 17
Tartalomjegyzék 15 Tananyaglerakat 197 Dokumentumok verzióinak kezelése és központi tárolási hely 197 Eszköztől független hozzáférés 197 A hatékonyságnövelő eszközök alkalmazásának különleges szempontjai 198 Szerkesztési konfiktusok 198 Online dokumentumok biztonsági másolatai 198 Nyilvános naptárak 199 Szerzői jog 199 Források 200 Online források 200 Irodalom 201 4. rész Közösségi környezet 13. fejezet „Digitális bennszülöttek”, új tanulás és digitális műveltség 205 Áttekintés 205 A „digitális bennszülöttek”-vita 205 Új tanulás 207 A digitális forradalom 207 Az oktatás ipari modellje 208 Miért van szükségünk „új tanulásra”? 209 Tantervi kérdések 210 Digitális műveltség 212 Mi a digitális műveltség? 212 Funkcionalitás, hálózat és forráskritikus digitális műveltség: a digitális műveltség holisztikus felfogása 213 Milyen a diákjaink digitális műveltsége? 214 A diákok tapasztalata a digitális technológiák tanulási célú alkalmazásaival 216 Források 218 Online források 218 Irodalom 218 14. fejezet A digitális szakadék és a digitális világban való jelenlét 220 Áttekintés 220 A digitális szakadék 220 Mit jelent a digitális szakadék? 220
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22