Page 18 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 18
16 Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban? Digitális tőke 221 Elméleti elérhetőség kontra tényleges hozzáférés 222 Részvétel a digitális világban 224 Társadalmi integráció 224 Források 229 Online források 229 Irodalom 229 15. fejezet Online zaklatás 231 Áttekintés 231 Mi a zaklatás? 231 A zaklató magatartás 232 Mi az online zaklatás? 233 Online zaklatás: miben más? 234 Biológiai nem és zaklatás 235 Szexuális tartalmú online zaklatás (szexting) 235 Az online zaklatás kutatásának problémái 237 Az online zaklatás felderítése és kezelése 238 Az online zaklatás felderítése 239 Mit tehetünk online zaklatás esetén? 239 Naprakész információk 241 Összegezve: a nevelés a kulcs 241 Források 243 Online források 243 Irodalom 243 16. fejezet Az online világ kockázatai 244 Áttekintés 244 Kockázatkezelés 245 Jogi és működési szabályzatokat illető megfontolások 245 Szerzői jog és szellemi tulajdon 246 Intézményi szerzői jog és szellemi tulajdon 247 A diákok szerzői joga és szellemi tulajdonhoz fűződő jogai 248 Harmadik fél szerzői joga és szellemi tulajdona 249 Mit tegyek, ha szerzői jogsértésen kaptak? 250 Információs önrendelkezés és titoktartás 250 Intézménynév, márkanév, logo használata 251 Jogi kérdések 252 Akadálymentesség 253
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23