Page 293 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 293
Irodalom 291 uliCsAK, M. – williAMson, b.: Computer games and learning. Futurelab kézi- könyv, 2010. Elérhető: http://www.futurelab.org.uk/resources/computer-games- and-learning-handbook. Letöltés: 2011. november 11. university oF eDinburGh: Guidelines for using external Web 2.0 services. 2007. Elérhető: https://www.wiki.ed.ac.uk/display/Web2wiki/Web+2.0+Guidelines. Letöltés: 2011. október 26. vArnhAGen, C. K. – MCFAll, G. P. – PuGh, n. – routleDGe, l. – suMiDA- MACDonAlD, h. – KwonG, t. e.: lol: new language and spelling in instant messaging. Reading and Writing, 23(6), 2010. 719–733. vAss, D.: To iPad or not to iPad. 2011. Elérhető: http://cityexperience.mlcsyd.nsw. edu.au/blog/to-ipad-or-not-to-ipad. Letöltés: 2011. október 26. wADDinGton, J.: Social networking: the unharnessed educational tool. Undergraduate Research Journal at UCCS, 4(1). 2011. május. Elérhető: http:// ojs.uccs.edu/index.php/urj/article/viewArticle/113. Letöltés: 2011. szeptember 2. wAlKer, l. – loGAn, A.: Using digital technologies to promote inclusive practices in education. Futurelab kézikönyv, 2009. Elérhető: http://archive.futurelab.org. uk/resources/publications-reports-articles/handbooks/Handbook1248. Letöltés: 2011. október 13. wAnG, w-C. – lee, C-C. – Chu, y-C.: A brief review on developing creative thinking in young children by mind mapping. International Business Research, 3(3), 2010. 233–238. weAver, A.: Twitter for teachers, librarians and teacher librarians. Access, 24(2), 2010. 16–20. webster, C.: Ghyslain Razaa. 2004. Elérhető: http://www.cyberbullying.info/ examples/starwars.php. Letöltés: 2011. október 21. whiteheAD, A. n.: The Aims of Education. New York, The Free Press, 1967 [1929]. williAMson, b. – PAyton, s.: Curriculum and teaching innovation. Transforming classroom practice and personalisation. Futurelab kézikönyv, 2009. Elérhető: http://www.futurelab.org.uk/resources/curriculum-and-teaching-innovation- handbook. Letöltés: 2011. november 1. woo, M. – Chu, s. – ho, A. – li, X .: Using a wiki to scaffold primary-school students’ collaborative writing. Journal of Educational Technology & Society, 14(1), 2011. 43–54. yellAnD, n.: The millennials. In: N. Yelland: Shift to the Future. Rethinking Learning with New Technologies in Education. New York, Routledge, 2007. 1. fejezet. zAMMit, K.: (2010) Working with wikis: collaborative writing in the 21st century. Key competencies in the knowledge society. In: reynolDs, n. – turCsányi- szAbó, M. (szerk.): Key Competencies in the Knowledge Society. WCC 2010 konferencia, Brisbane, Ausztrália, 2010. szeptember 20–23. Advances in Information and Communication Technology. Vol. 324, 447–455.