Page 293 - Megan Poore – Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
P. 293
Irodalom 291 uliCsAK, M. – williAMson, b.: Computer games and learning. Futurelab kézi- könyv, 2010. Elérhető: http://www.futurelab.org.uk/resources/computer-games- and-learning-handbook. Letöltés: 2011. november 11. university oF eDinburGh: Guidelines for using external Web 2.0 services. 2007. Elérhető: https://www.wiki.ed.ac.uk/display/Web2wiki/Web+2.0+Guidelines. Letöltés: 2011. október 26. vArnhAGen, C. K. – MCFAll, G. P. – PuGh, n. – routleDGe, l. – suMiDA- MACDonAlD, h. – KwonG, t. e.: lol: new language and spelling in instant messaging. Reading and Writing, 23(6), 2010. 719–733. vAss, D.: To iPad or not to iPad. 2011. Elérhető: http://cityexperience.mlcsyd.nsw. edu.au/blog/to-ipad-or-not-to-ipad. Letöltés: 2011. október 26. wADDinGton, J.: Social networking: the unharnessed educational tool. Undergraduate Research Journal at UCCS, 4(1). 2011. május. Elérhető: http:// ojs.uccs.edu/index.php/urj/article/viewArticle/113. Letöltés: 2011. szeptember 2. wAlKer, l. – loGAn, A.: Using digital technologies to promote inclusive practices in education. Futurelab kézikönyv, 2009. Elérhető: http://archive.futurelab.org. uk/resources/publications-reports-articles/handbooks/Handbook1248. Letöltés: 2011. október 13. wAnG, w-C. – lee, C-C. – Chu, y-C.: A brief review on developing creative thinking in young children by mind mapping. International Business Research, 3(3), 2010. 233–238. weAver, A.: Twitter for teachers, librarians and teacher librarians. Access, 24(2), 2010. 16–20. webster, C.: Ghyslain Razaa. 2004. Elérhető: http://www.cyberbullying.info/ examples/starwars.php. Letöltés: 2011. október 21. whiteheAD, A. n.: The Aims of Education. New York, The Free Press, 1967 [1929]. williAMson, b. – PAyton, s.: Curriculum and teaching innovation. Transforming classroom practice and personalisation. Futurelab kézikönyv, 2009. Elérhető: http://www.futurelab.org.uk/resources/curriculum-and-teaching-innovation- handbook. Letöltés: 2011. november 1. woo, M. – Chu, s. – ho, A. – li, X .: Using a wiki to scaffold primary-school students’ collaborative writing. Journal of Educational Technology & Society,  14(1), 2011. 43–54. yellAnD, n.: The millennials. In: N. Yelland: Shift to the Future. Rethinking Learning  with  New  Technologies  in  Education. New York, Routledge, 2007. 1. fejezet. zAMMit, K.: (2010) Working with wikis: collaborative writing in the 21st century. Key competencies in the knowledge society. In: reynolDs, n. – turCsányi- szAbó, M. (szerk.): Key  Competencies  in  the  Knowledge  Society. WCC 2010 konferencia, Brisbane, Ausztrália, 2010. szeptember 20–23. Advances  in  Information and Communication Technology. Vol. 324, 447–455.
   288   289   290   291   292   293   294   295