Page 28 - A médiáról neked, 2. rész
P. 28
26 Páros játék: szlogenkitaláló 3. A párod és te felváltva kezdtek. Először az egyik mond szlogeneket, a másiknak kell hozzátennie a termék nevét, azután cseréljetek. (Játszhatjátok fordítva is: az első a termék nevét mondja, a második a szlogent teszi hozzá.) Hányat tudtatok összegyűjteni? Volt olyan, amit nem tudtatok kitalálni? Szórakoztató volt ez a feladat? Miért? Választás logó alapján 4. Új mobiltelefonra van szükséged, és két szolgáltató* közül választasz. Melyik márka mit sugall? Írj mindegyikhez három-három tulajdonságot, amit a logó sugall. ** Melyiket választanád, és miért? Indokold! * Gondold végig, helyes-e a logó alapján telefonszolgáltatást választani. Milyen szempontokat mérlegelhetünk még? Előfordult már, hogy pusztán a márka iránti rokonszenv miatt döntöttél egy-egy termék mellett? ** A Salt egy svájci mobiltelefon-szolgáltató, nemrégen változtatta meg a nevét, miután már évekkel ezelőtt levált a nagy, nemzetközi Orange cégről. Ebben a példában kizárólag az arculat különbözik: a cég, a szolgáltatások pontosan ugyanazok.