Page 277 - aczel_petra_muveljuk_a_mediat.exe
P. 277
Felhasznált irodalom 275 loMBArdi, A. (2015): “Big Data” Skills Needed in HR Jobs. https://www. wantedanalytics.com/analysis/posts/big-data-skills-needed-in-hr-jobs?page=4. luhMAnn, N (2008): A tömegmédia valósága Budapest, Gondolat–AKTI lyotArd, J -F (1993): A posztmodern állapot In: hABerMAs, J – lyotArd, J -F – rorty, R : A posztmodern állapot. Budapest, Századvég. 7–146. Magyar Közlöny (2004): 68 6998–7010 MAi, M (2010): Médiapolitika – egy politikai tér eredete és elkülönülése In: Polyák Gábor (szerk ): Médiapolitikai szöveggyűjtemény. Budapest, AKTI– Gondolat 182–200 MAnovich, L. (2001): The Language of New Media. Cambridge, MA, The MIT Press MArsden, P. (1987): Core Discussion Networks of Americans. American Sociological Review, 52 122–131 MAsterMAn, L. – MAriet, F (1994): L’Education aux medias dans l’Europe des annees 90. Strasbourg, Conseil de l’Europe. MAttelArt, A (2004): Az információs társadalom története. Budapest, Gondolat– Infonia MccAin, t – jukes, i (2000): Windows on the Future: Education in the Age of Technology. Thousand Oaks, CA, Corwin. Mcclure, r. (2013): The Digital Information Divide In: Digital Literacy: Concepts, Methodologies, Tools and Applications Hershey, PA, Information Science Reference. 86–102. MccoMBs, M – shAW, D. (2007): A tömegmédia témakijelölő funkciója. In: Ange- lusz R – tArdos R – terestyéni T (szerk ): Média, nyilvánosság, közvélemény Szöveggyűjtemény. Budapest, Gondolat. 252–261. Eredeti mű: MccoMBs, M – shAW, D. L. (1972): The agenda-setting function of mass media. Public Opinion Quarterly, 36(2) 176–187 Mcleod, j. M. – Becker, l. B. (1981): The uses and gratifcations approach. In: niMMo, d. o. – sAunders, K R (eds): Handbook of political communication. Thousand Oaks, CA, SAGE. 67–100. McluhAn, M (1964): Understanding Media. The Extensions of Man. London, Routledge & Kegan Paul. McluhAn, M (2001): A Gutenberg-galaxis. A tipográfai ember létrejötte. Buda- pest, Trezor. Eredeti mű: The Gutenberg Galaxy: The making of Typographic Man. Toronto, University of Toronto Press, 1962 McQuAil, D (2003): A tömegkommunikáció elmélete Budapest, Osiris McQuAil, D (2010): A média irányítása Az irányítás kérdései és formái In: Polyák G (szerk ): Médiapolitikai szöveggyűjtemény. Budapest, AKTI–Gondo- lat 75–101 McQuAil, D – BluMler, J – BroW, J R (1972): The television audience: A revised perspective In: McQuAil, D (ed ): Sociology of Mass Communications. Harmondsworth: Penguin. 135–165.