Page 264 - aczel_petra_muveljuk_a_mediat.exe
P. 264
262 Műveljük a médiát! Ang, I (1995): A Dallas és a tömegkultúra ideológiája. Replika, 17–18 201–214 Eredeti mű: Watching Dallas: soap opera and the melodramatic imagination. London, Methuen, 1985. Angelusz R. (1991): Látens közvélemény. Világosság, 8. www.vilagossag.hu. Angelusz R (1993): Rejtélyes véleményáramlatok. Valóság, 1. www.valosagonline.hu. Anxiety and Depression Asssociation of America (2014): www.adaa.org APáczAi csere j. [1653]: Magyar Enciklopédia. http://mek.oszk.hu/07300/ 07334/07334.htm#1. APPAdurAi, A (2008): Különválások és különbségek a globális kulturális gazda- ságban In: niederMüller P – horváth K – oBlAth M – zoMBory M (szerk ): Sokféle modernitás. A modernizáció stratégiái és modelljei a globális világban. Budapest, L’Harmattan. 238–261. Aronson, E – PrAtkAnis, A (1992): A rábeszélőgép. Élni és visszaélni a meggyő- zés mindennapos mesterségével. Budapest, Ab Ovo AssMAnn, J (1999): A kulturális emlékezet. Írás, emlékezés és politikai identitás a korai magaskultúrákban. Budapest, Atlantisz Az Y generáció digitális identitása (2013): Digitális Identitás Blog. http:// digitalisidentitas.blog.hu/2013/05/17/_az_vagyok_aminek_a_neten_latszom. BAdke, W. B. (2008): Research Strategies: Finding Your Way Through the Information Fog. Lincoln, iUniverse. BAgdikiAn, B H (2012): Az új médiamonopólium. Budapest, CompLex. BAhtyin, M. M. (1986): A beszéd és a valóság. Filozófai és beszédelméleti írások. Budapest, Gondolat BAjoMi-lázár P. (2004): A Bácsf-paradoxon. Élet és irodalom, október 29. http:// www.es.hu/bajomi-lazar_peter;a_bacsf-paradoxon;2004-11-02.html. BAjoMi-lázár P (2008): Média és társadalom. 2., bőv. kiad. (Antenna könyvek) Budapest, PrintXBudavár Zrt. – Médiakutató Alapítvány. BAll-rokeAch, S. J. – deFleur, M. L. (1976): A dependency model or mass-media effects Communication Research, 3 3–21 BAnerjee, s. c. – kuBey, r. (2012): Boom or Boomerang. A Critical Review of Evidence Documenting Media Literacy Effciacy. In: Valdivia, A. N. (ed.): The International Encyclopedia of Media Studies. Malden, MA, Wiley-Blackwell. 1–24. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/9781444361506.wbiems994/pdf. BArABási A.-L. (2011): Behálózva Budapest, Helikon BArAn, S. J. – dAvis, D K (2000): Mass Communication Theory. Foundations, Ferment, and Future. 6. ed. London, Wadsworth. BArBier, F – Bertho lAvenir, C. (2004): A média története. Diderot-tól az inter- netig Budapest, Osiris BArney, d. (2004): The Network Society. Key Concept Series. Cambridge, Polity. BAyer J (2002): Globális média, globális kultúra Magyar Tudomány, 6–7. http:// www.matud.iif.hu/02jun/bayer.html.